وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

تجربه بانجی جامپینگ در پاتایا

یکی از برترین جاذبه‌هایی که در پاتایا با آن لحظاتی هیجان‌انگیز را تجربه کنید، بانجی جامپینگ است. شهر پاتایا برای تجربه این ورزش ترسناک امکانات خوبی داشته و گردشگران بسیاری برای تجربه این ورزش به پاتایا سفر می‌کنند. 

 

 دو مجموعه بانجی جامپینگ (Bungy Jump)،  در شهر پاتایا وجود دارد که خدمات هردو به هم شبیه هستند.  هردو این مراکز ایمنی نسبتا قابل قبولی دارند. پریدن از ارتفاع 50 متری تجربه ای فراموش نشدنی برای هر آدم ماجراجو است.  

رضمن پرش دونفره هم امکان پذیر است . برای زوج های شجاع که می خواهند حتی هنگام پرش هم همدیگر رو در آغوش داشته باشند . هر کدام ازآنها می توانند گزینه پرش تنها یا پکیج رو انتخاب کنند و مبلغ دو پرش را پرداخت نمایند.

قبل از پرش به شما بیمه نامه آن و بعد از آن هم گواهینامه شجاعت می‌دهند. ویدیوی عملیات شما از زمان وزن کشی تا دریافت گواهینامه شجاعت قابل خریداری است و تی شرت ، تاپ و کلاه بانجی جامپ با رنگ های انتخابی را نیز می‌توانید در تور پاتایا در این مراکز خریداری نمایید.

قیمت پرش تنهاست و اگر سه بار پرش انجام بدید بار چهارم رایگان خواهد بود البته اگه بتونید این همه هیجان رو تحمل کنید. در ضمن بعد از پرش چهارم یک تی شرت بانجی جامپ رایگان می‌توانید دریافت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد