وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد تور کانادا بدانیم

★ زمستان‌های سرد و پر برف به اضافه مناطق کوهستانی فراوان، تور کانادا را به یکی از محبوب‌ترین سفرها برای علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی به خصوص اسکی و اسنوبردسواری تبدیل کرده‌اند. تعداد زیادی پیست اسکی و شهرهای کوچک دوست‌داشتنی برای انجام ورزش‌های زمستانی در سرتاسر کشور وجود دارند. کانادا منزلگاه برخی از برترین مقصدهای اسکی در دنیا است، مانند قله ترمبلنت در کبک و ویستلر بلک‌کوم در بریتیش کلمبیا. برای تمام علاقه‌مندان به اسکی در این سرزمین یک پیست اسکی مناسب وجود دارد: از مبتدی‌ها تا اسکی‌بازهای حرفه‌ای، این سرزمین باید در لیست ماجراجویی‌هایشان جایگاهی ویژه داشته باشد.

★ با این که مال وست ادمونتون در سال 2004 عنوان بزرگ‌ترین مال دنیا را از دست داد، اما این مجتمع تجاری بزرگ همچنان یکی از بایدهای بازدیدها در تور کانادا برای هر کسی است که به صورت جدی به خرید علاقه دارد. این مال حدود 800 فروشگاه را در فضای حیرت‌آور 550 هزار متر مربعی خود جای داده است. مال وست ادمونتون همچنین مقصدی ایده‌ال برای آنهایی است که دوست دارند یک روز مفرح و پر از فعالیت‌های سرگرم‌کننده را همراه با خانواده یا دوستان خود سپری کنند؛ چرا که این مال یک شهربازی بزرگ با سواری‌های بسیار جذاب شامل طولانی‌ترین و مرتفع‌ترین ترن هوایی سربسته در دنیا، یک پارک آبی 2 هکتاری، یک قصر یخی، یک زمین مینی‌گلف و تعداد بی‌شماری از دیگر فعالیت‌های سرگرم‌کننده را در خود جای داده است.

★ در فصل پاییز به خصوص، با وجود تغییر رنگ برگ‌های درختان و دماهای خنک در بیشتر نقاط کشور، شما مطمئنا یک تجربه فراموش‌نشدنی از سفرتان به این نقطه از دنیا را خواهید داشت. البته که پاسخ دادن به این سوال به همین سادگی‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود، در نتیجه با ما همراه باشید تا بهترین زمان‌ها برای رفتن به مناطق و شهرهای مختلف را معرفی کرده و شما را با فستیوال‌ها و رویدادهای هر فصل آشنا کنیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد