وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

آشنایی با قوانین طلاق در کانادا

پاشیدن خانواده اتفاق سختی است و استرس فراوانی به تمام اعضای خانواده وارد می‌کند. اگر شما و شریک زندگی‌تان بخواهید طلاق بگیرید یا جدا شوید، نیاز است که مسائل حقوقی و قانونی فراوانی را حل و فصل کنید. شما به احتمال زیاد باید در مورد پشتیبانی‌های مالی، ایجاد قرار و مدارها برای بچه‌ها و تقسیم کردن دارایی‌های خانوادگی تصمیم‌گیری کنید.

هر موقعیتی نیاز به وکیل ندارد، اما برای بسیاری از مشکلات حقوقی خانوادگی به شما توصیه می‌کنیم مشاوره‌های حقوقی بگیرید.

زوج‌ها اگر می‌خواهند پایان ازدواج‌شان قانونی باشد، باید دستور طلاق را از دادگاه دریافت کنند. اگر می‌خواهید طلاق بگیرید، می‌توانید همزمان از دادگاه بخواهید تا در مورد دیگر مسائل خانوادگی‌تان مانند تقسیم اموال خانواده، پشتیبانی مالی خودتان و فرزندان‌تان و همچنین برنامه‌هایتان برای بچه‌ها شامل گرفتن حضانت بچه‌ها و دادن اجازه برای دیدن بچه‌ها تصمیم‌گیری کند.

منبع: قوانین طلاق در کانادا

اگر شما طلاق نمی‌گیرید اما از همسرتان جدا می‌شوید، همچنان می‌توانید از دادگاه بخواهید در مورد این مسائل تصمیم‌گیری کند. شما و همسرتان به صورت شخصی هم می‌توانید قرارهای مربوط به اموال، پشتیبانی مالی و بزرگ کردن بچه‌ها را تنظیم کنید. خوب است تمام قرارهایتان را به صورت کتبی در یک سند با نام توافق جدا شدن بیاورید.

اگر طلاق شما در کشور دیگری انجام شده است و می‌خواهید با شخص دیگری در کانادا ازدواج کنید، باید سند طلاق‌تان را ارائه کنید تا بتوانید در کانادا مجددا ازدواج کنید؛ برای این کار شما باید یک رونوشت رسمی از دستور طلاق را داشته باشید. شما به یک نامه از یک وکیل در کانادا نیاز دارید؛ نامه‌ای که در آن عنوان شده طلاق شما تحت قوانین کانادا به رسمیت شناخته می‌شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد