وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

کافه Check Inn 99 بانکوک

مسافرخانه Check جدید ۹۹ یک کافه در شهر بانکوک است که هر شب با موسیقی زنده ، جلسات مربا و یک منوی محلی تایلندی و بین‌المللی برگزار می‌شود . به  ، گروه های موسیقی . آن‌ها دهه‌ها با هم آواز می‌خوانند و واقعا نشان می‌دهند .

در تور تایلند لحظه آخری سری به این رستوران بزنید در حدود ساعت 6 بعد از ظهر ، در بالکن گروه " موسیقی قلب " از فیلیپین ( معمولا از ۲۰ : ۳۰ تا ۱.۳۰ ) ، به روی بالکن حرکت می‌کند . این نمایش نشان می‌دهد که برنامه روتین خود را اجرا می‌کنند و فرصتی برای درخواست از آهنگ‌های مورد علاقه شما با مقدار زیادی انرژی و سرگرمی دارند .

مسافرخانه اصلی ۱۹۶۰ تاسیس شد و در سال ۱۹۶۰ آن را یکی از قدیمی‌ترین هتلها در بانکوک معرفی کرد . آن یک نقطه نرم در قلب بسیاری از مهاجران و بازدیدکنندگان به بانکوک برگزار کرد ، اما در سال ۲۰۱۶ زمانی که زمین به سازندگان ملک فروخته شد ، مجبور به بستن آن شدند .

هنوز هم همان محیط دوستانه را ارائه می‌دهد و بار هنوز هم قیمت‌های مناسب کوکتل معروف ، از جمله چای سرد لانگ آیلند ، را ارائه می‌دهد و برای ۲۰۰ baht نوشیدنی Heineken فراهم می‌کند . یک لیوان آب میوه در حدود ۱۶۰ baht قرار خواهد گرفت .

این محل همچنین از آبمیوه گیری ها در طبقه پایین استفاده می‌کند و منوی غذای گسترده آن‌ها شامل غذاهای بزرگ و لذیذ برای حدود ۲۰۰ baht است .

رستوران همچنین ساعت خوش بین ساعت 15 : ۰۰ و ۲۰ : ۰۰ به عنوان یک برنامه ۲ برای یک معامله است . همچنین می‌توانید یک پیتزای خوش‌مزه از اجاق پیتزا سفارش دهید !


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد