وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

رستوران های پوکت

جزیره پوکت علاوه بر سواحلی آفتابی، تفریحات آبی متنوع و معابد تاریخی با معماری عجیب و خارق‌العاده غذاهایی خوشمزه دارد که بهشما توصیه می‌کنیم در تور پوکت طعم آن‌ها را در بهترین رستوران‌هایی که در این مقاله به معرفی آنها پرداخته‌ایم.  
رستوران Baluch پوکت
بهترین غذا و رستوران هندی در پوکت که هم غذای تایلتدی و هندی را ارائه می‌کند. آدرس این رستوران در پوکت Horizon Beach Restaurant Taveewong Road می‌باشد.
رستوران Rengaya در پوکت
یک رستوران با غذاهای بسیار عالی ژاپنی, غذاهای دریایی و انواع استیک با کارمندانی بسیار ماهر و خوش برخورد دارد. برایر دسترسی به این رستوران باید آدرس Roayal Paradaise Hotel shopping Arcade را دنبال کنید.
رستوران  Kalim Sunset پوکت
 غذای عالی، ویوی عالی،, موقعیت عالی همه و همه اینها تجربه ای جدیدی هستند که در این رستوران در تور پوکت می‌توانید آن را تجربه کنید. آدرس این رستوران  North of Patong in Kalim است.  
رستوران Long Beach Terrace پوکت
بهترین رستوران ناحیه مرکزی  منطقه کارون است که دارای دید بسیار عالی می باشد و شما می توانید در 3 قسمت مختلف این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی , دریایی و انواع استیک را میل نمایید. آدرس این رستوران Tavern Plam Beach می‌باشد.
رستوران Sala Thai پوکت
اگر می خواهید غذای خود را در داخل  باغی سرسبز میل کنید و از انواع غذاهای تایلندی و غربی میل کنید می توانید سری به این رستوران بروید. آدرس این رستوران Marina Cottage south Karon است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد