وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

خرید از پاساژ بزرگ ترمینال ۲۱ بانکوک

خرید یکی از جاذبه‌های جدانشدنی پایتخت کشور تایلند، شهر بانکوک می‌باشد.  پاساژ بزرگ ترمینال 21 یکی  از بهترین مراکز خرید شهر بانکوک برای خرید هر آن چیزی است که به آن نیاز دارید. 

 

در مرکز خرید ترمینال 21 بانکوک ، بیش از 600 فروشگاه، مجموعه سینمایی، سوپرمارکت و یک فود کورت که در آن انواع غذاهای تایلندی و بین المللی برای خرید، وجود دارند. در طبقه زیرزمین یا (LG) یک بخش مشابه منطقه کارائیب طراحی کرده  است که غذاهای خوشمزه‌ای برای میل کردن دارد. در طبقه همکف این هتل با فضایی کاملا مشابه شهر روم روبرو  خواهید شد که در  این طبقه نمایندگی انواع برندهای مشهوری همچون Kipling, Fox, CC:OO, Nike, Jaspal, Adidas, Levi’s حضور دارند. نمونه شهر پاریس در طبقه M قرار دارد و شما می توانید از نمایندگی مهمترین فروشگاه های طراحی مد در عرصه پوشاک موجود دربانکوک خریداری نمایید. 

یکی از مهم ترین و جذاب ترین بخش های این مرکز خرید، طبقات چهارم و پنجم آن است که بر اساس مدل شهر سانفرانسیسکو طراحی شده و در آن بیش از ۵۰ رستوران و کافه مختلف برای ارائه خدمات به مشتریان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و غذایی عالی را در اختیار گردشگران تور بانکوک قرار می‌دهند.

بهمنظور تکمیل تجربه منحصر به فرد بازدید از این مرکز خرید در شهر بانکوک اقدام به طراحی یک مجموعه سینما با ۸ سالن کرده است که در طبقه ششم قرار داشته و مدیریت آن بر عهده شرکت SF Cinema City است. دو سالن از مجموع هشت سالن موجود در این مجموعه دارای پرده نمایش سه بعدی هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد