وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

از چیانگ رای در تایلند چه می دانید

چیانگ رای از قرن هفتم تا به حال مسکونی بوده و تاریخی پرفراز و نشیبی دارد. شاه منگ‌رای آن را به عنوان اولین پایتخت پادشاهی لنا تعیین نمود که این پایتخت بعدها به چیان ‌مای منتقل گردید که در این مقاله بیشتر با آن آشنا خواهید شد. 

 

از جمله جاذبه‌هایی که در  چیان رای  می‌توانید به بازدید آن‌ها بروید، خرابه‌های باستانی ، زیارتگاه‌های بودایی، مناظر کوهستانی با شکوه و روستاهای قبیله‌ای می‌باشد. شهر چیانگ رای در کشور تایلند با جاذبه‌های طبیعی که دارد برای علاقه‌مندان به ماجراجویی در طبیعت بسیار مناسب است.

برای کسانی که به جاذبه های طبیعی چیان ‌رای علاقمند هستند، جنگل پیمایی یک تجربه جادویی به شمار می‌رود. این افراد می‌توانند در امتداد مسیرهای پیاده‌روی در کوهستان بروید. بیشتر این مسیرها از روستاهایی کوهپایه‌ای عبور کرده که در بسیاری از آنها، مردم کماکان شیوه زندگی سنتی خود را از گذشته به یاد دارند.

شهر چیان‌رای محبوبیت کمتری نسیبت به شهر چیان مای دارد، اما با جاذبه‌های عالی که دارد ما به شما توصیه می‌کنیم که در تور تایلند لحظه آخری، به چیان رای بروید. این شهر تاریخی در کشور تایلند روبه رشد بوده و به سرعت در حال تبدیل شدن به مکانی محبوب برای گردشگران است. چیان رای، پایتخت سابق پادشاهی بزرگ لنا، یک استان جذاب پر از شگفتی های فرهنگی و طبیعی، از جمله مثلث طلایی در کشور تایلند است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد