وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

سفر به شهر پنانگ در مالزی

شهر پنانگ از معروفترین تفریحگاه های کشور مالزی به شمار می‌رود و باریکه ای از سرزمین اصلی به شمار می‌رود. قدمت این شهر به سده چهارم بازمی‌گردد. بر اساس منابع چینی، این جزیره در همان سده نزد دریانوردان چینی ساخته شده است. 

 

اگر به شهر پنانگ سفر کنید انگار به شهر پنانگ سفر کرده‌اید. در پنانگ، نباید نگران پیداکردن غذای خوب باشید، چون‌ اصالت آشپزی و تنوع آن شناخته شده است.  ممکن است رستوران خیلی کوچکی در یک کوچه‌ دور افتاده به چشم شما بخورد که توسط افراد محلی اداره شده اما غذای چینی می‌فروشد. این شهر جاذبه‌های زیادی داشته که در لیست به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم.

تپه پنانگ (Penang Hill) 

این تپه  برخلاف نام ساده ای که دارد، منطقه ای بسیار زیبا است که گردشگران را از گرمای استوایی نجات می‌دهند و مناظر درجه یکی از دریا، شهر Georgetown، باغات، جاده‌های پیاده روی، موزه ی اسلامی و معبد هندوها را به آنها ارائه خواهد داد.

موزه اسباب بازی پنانگ

 موزه اسباب بازی پنانگ به عنوان بزرگترین موزه اسباب بازی در کل  جهان با بیش ازهزارها برند معروف بین المللی از اسباب بازی به عنوان یکی از مکان‌های محبوب گردشگری در منطقه Tanjung Bungah در پنانگ به شمار می‌رود. اگر در تور پنانگ با خانوده هستید به شما توصیه می‌کنیم به بازدید این موزه بروید.

جنگل تفریحی Bukit Panchor در پنانگ

این جنگل انبوه در بین گردشگران و اهالی مالزی بطور برابر جذاب و پرطرفدار است چراکه امکانات مناسب کمپ و سرگرمی های مفرح نیز در آن به چشم می‌خورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد