وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

پارک ملی هات نوپارات تاراهات در کرابی

 کرابی را می‌توان یکی از زیباترین جزایر کشور تایلند با طبیعتی زیبا و جذاب در نظر گرفت. پارک ملی هات نوپارات تاراهات  در کرابی یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی شهر کرابی برای  بازدید می‌باشد.

 

نوپارات تارا یکی از بزرگ ترین پارک های ملی تایلند بوده و بخش بزرگی از سواحل کرابی از جمله سواحل آئو نانگ، نوپارات تارا و «رایلی را شامل می ‌گردد. درواقع قسمت بزرگی از این پارک را آب تشکیل داده و امکانات اقامتی  نیز در این پارک به چشم می‌خورد. بهترین زمان برای سفر با تور تایلند و بازدید از این پارک، بین ماه های نوامبر و آوریل می‌باشد.

 ساحل هات نوپارات تاراین در فاصله 17 کیلومتری شهر کرابی قرار گرفته و از یک ساحل ماسه ای 3 کیلومتری با پوشش ضخیمی از گیاهان کازوارینا تشکیل شده. هنگامی که آب پایین می رود، طول این ساحل بیشتر هم شده و با این ترتیب می توان مناطق زیادی از اطراف را به هنگام پیاده روی در ساحل مشاهده نمود.  ساحل آئو نانگآئو نانگ در 6 کیلومتری هات نوپارات تارا قرار گرفته است. این خلیج ساحل ماسه ای بسیار طولانی ای داشته و هم مکان های اقامتی و رستوران های زیادی در آن به چشم می‌خورد. گردشگران با حرکت از این ساحل و اجاره قایق می توانند به سمت سواحل زیبای غربی را هم مشاهده کنند. جزایر زیادی در غرب این ساحل واقع قرار گرفته‌اند که بعضی ها  شکل های خاصی دارند و البته برای غواصی و شیرجه هم عالی می‌باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد