وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

سفر به جزایر پرهنتیان در مالزی

جزایر پرهنتیان در سواحل شمال شرق مالزی قرار گرفته است که  شامل دو جزیره‌ پرهنتیان بزرگ و کوچک می‌شود. پرهنتیان در مالزی از دو جزیره‌ی پرهنتیان کسیل پرهنتیان کوچک و پرهنتیان بسار (پرهنتیان بزرگ) تشکیل شده. 

 

غذا خوردن در جزایر پرهنتیان بسیار مقرون‌به‌صرفه است. معمولا قیمت هر وعده‌ی غذایی در حدود ۵۸۰۰ تومان است، ولی در صورتی که به رستوران‌های توریستی گرانقیمت بروید، هزینه‌ی غذای شما تا 20 هزار تونان نیز می‌رود.

در این جزایر مسافرخانه وجود ندارد و فقط خانه‌های ساحلی مجلل پذیرای گردشگران است. هزینه‌ی اتاق‌ها از شبی  22 هزار تومان آغاز می‌گردد، اما متوسط هزینه شبی 60 هزار تومان است. در صورت اجاره از محلی‌ها می‌‌توانید در بودجه‌ خود صرفه‌جویی نمایید. تعداد معدودی هتل نیز در این جزایر برای اقمت در تور مالزی هستند که محدوده‌ی قیمتی آن‌ها برای هر بین 80 تا 230 هزار تومان می‌باشد.

در این جزایر هیچ جاده‌ای وجود ندارد، اما به جای آن مسیرهای پیاده‌روی زیادی قرار دارد. برای مسیرهای کمی‌ طولانی‌تر می‌‌توانید از تاکسی‌های آبی استفاده نمایید که شکل اصلی حمل ونقل در این جزایرهستند. هزینه‌ رفت و آمد با این تاکسی‌ها برای اکثر مسیرها در حدود 11 هزار تومان می‌باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد