وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

انتخاب پوکت برای سفر

جزیره پوکت یکی از زیباترین جزایر کشور تایلند برای بازدید از جاذبه‌هایی منحصربه‌فرد است.  چشم اندازهایی عالی، غروب آفتاب گرمسیری و دریای آبی گرم از ویژگی‌های سواحل پوکت برای تجربه هستند. 

 

حدود 70 درصد این جزیره کوهستانی می‌باشد و اغلب اوقات شاهد وزش بادهای موسمی می‌باشدکه هوایی گرم و مرطوب به این جزیره داده است. پوکت دارای دو فصل خشک و بارانی می‌باشد، از می تا اکتبر فصل باران و از نوامبر تا آوریل فصل خشک می‌باشد که دمای هوا در آن زمان کم خواهد شد.

 بهترین جاذبه‌های گردشگری پوکت در مرکز تاریخی شهر و نیز در محله ی چینی ها می‌باشد. تعدادی از معابد تاریخی در اطراف شهر پراکنده شده است. اما از روی تپه ی Khao Rang که در شمال غربی مرکز شهر پوکت قرار دارد، چشم انداز زیبایی از این شهر را در تور پوکت مشاهده خواهید کرد.

 در بیشتر ماه‌های سال، هوای پوکت گرم و شرجی است و در تمام فصل‌ها هم امکان بارش باران وجود دارد، گرچه زمستان‌ها بیشتر می‌باشد. با این همه، بهترین وقت سفر، از ماه نوامبر تا ماه فوریه است که دریا گرم و آرام خواهد شد.

 این جزیره که شهرت و ثروت خود را در ۵ قرن گذشته از طریق استخراج قلع به دست آورده، اکنون تبدیل به قطب گردشگری مهمی در تایلند شده که با سواحل زیبای خود بازدیدکنندگان بسیاری را به سوی خود جذب می کند. بسیاری از توریست ها معتقدند این شهر تمام ویژگی های یک مقصد عالی برای سفر را دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد