وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

رستوران اسپوندی در شهر آتن کشور یونان

رستوران اسپوندی (Spondi Restaurant) از بهترین رستوران‎های کشور یونان در شهر آتن است. این رستوران توسط آپوستولیس تراستلیس در سال 1996 آغاز به کار کرد، 

  

در رستوران اسپوندی طعم واقعی غذای یونانی  را با ترکیبی از آشپزی مدرن و کلاسیک خواهید چشید. غذاهای ویژه در این رستوران با درجه بندی 2  ستاره شامل خرچنگ با ژله سبزیجات، کباب فیله گوسفندی با گشنیز و لیمو هستند  و بهتر است یک بار آن را امتحان نمایید.  این رستوران در طول مدت کوتاهی جوایز بین المللی زیادی را کسب نمود.  برای 12 سال رستوران اسپوندی به صورت پی‌درپی بهترین رستوران در یونان است. موقعیت رستوران اسپوندی بر جذابیت آن افزوده و روبروی غذاخوری یک فضای باز بزرگ وجود دارد.در  تور جزایر یونان به شما توصیه می‌کنیم به این رستوران بروید.

کارکنان این  رستوران صمیمی و حرفه ای می‎باشند و سرویس دهی آن عالی است. اگر یک وعده غذای ارزان و در عین حال لذیذ را داشته باشید، این رستوران بهترین انتخاب می‌باشد. در این مکان غذاهای بین المللی و هم غذاهای سنتی یونانی سرو می‌گردد.

این رستوران به عنوان بهترین رستوران آتن شناخته شده است و مشتریان از فضای دنج و غذای لذیذ آن تعریف می‌کنند. غذاهای مدیترانه ای، غذاهای فرانسوی و انواع غذاهای یونانی در منو غذایی این رستوران در تور کشتی کروز  وجود دارد.

در باغ دوست داشتنی اسپوندی، گل های کاغذی از در و دیوار آویزان شده اند و فضایی رمانتیک به وجود آورده است.. یادتان باشد برای رفتن به این رستوران باید از قبل جا رزو کنید و از سرویس رایگان رستوران استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد