وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

بهترین غذاهای یونانی

به هر کشوری که سفر می‌کنید به شما توصیه می‌کنیم غذای محلی آن را میل کنید چرا که خاطره‌ای به یاد ماتندنی برای شما خواهد بود. در این مقاله به معرفی 4 غذای یونانی عالی و خوشمزه پرداخته‌ایم.  
یمیستا (Yemista) غذای می‌باشد که گوجه فرنگی و یا فلفل دلمه رنگی را سبزیجات و پنیر پر می‌نمایند و به آرامی پخته می‌شود. یک وعده غذای سنتی یونانی سبک و لذیذ که حس تازگی خواهد داد. برای تجربه طعم واقعی غذای یونانی با تور جزایر یونان همراه شوید.
دلماداکیا (Dolmadakia)  از معروف‌ترین غذای کشور یونان بوده که برگ انگور با برنج، دانه های کاج، و سبزیجات مختلف در آن پرمی‌گردد. بعد در آب داغ آن را جوشانده و سپس خشک می‌کنند.
باقلوا (Baklava) از غذاهای خوشمزه یونان بوده که دهان را به آب می اندازد  و از بادام زمینی، گردو، دارچین و شربت شکر تهیه می‌گردد. تمامی غذاخوری‌های کشور  یونان باقلوا می‌توانید پیدا کنید. تور کشتی کروز بدون ویزا  دارای جاذبه‎‌های فراوانی برای تجربه هیجان است.
فاسولادا (Fassolada)، غذای ملی یونان بوده  و از محبوب ترین غذاها در بین یونانی ها می‌باشد. این سوپ بسیارساده همراه با لوبیا سفید بوده که برخلاف سادگی عطر و طعمی فوق العاده لذیذ دارد. ترکیبات این غذا شامل لوبیا سفید، روغن زیتون، سبزیجات و گیاهان معطر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد