وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

سوغاتی‌های جالب کشور یونان برای خرید

سوغاتی جز جدانشدنی سفر بوده و این که پوشاک باشد و یا یک دکوری و یا حتی جواهر باشد به سلیقه شما بستگی دارد. در این مقاله به معرفی تعدادی از سوغاتی‌های مناسب  در تور کشتی کروز یونان پرداخته‌ایم. 

 

تخته نرد دست ساز که برای ساخت آن از چوب دست ساز استفاده می‎کنند، یکی از بهترین سوغاتی‌های کشور یونان است. در پارک ها و یا حتی  کافه‌ها پیرمردها و یا دانشجویان در حال بازی تخته نرد هستند. این بازی  سرگرم‌کننده در کشور یونان بسیار محبوب است.

یکی دیگر از سوغاتی‌های سنتی کشور یونان تزیینات یخچالی هستند که با تصویر مناظر یونان و اساطیر یونان باستان تزیین گشته‌اند. این کالای محبوب را حتی در کیوسک‌های روزنامه فروشی می‌توانید پیدا کنید. تور جزایر یونان بدون ویزا جاذبه‎های بسیاری برای بازدید دارد.

روغن زیتون یونان که در سراسر دنیا معروف می‌باشد از بهترین سوغاتی‌های کشور یونان است. مردم یونان تقریبا در هر غذایی روغن زیتون می‌ریزند.

تسبیح در کشور یونان در زمان اشغال عثمانیان استفاده شد و نمادی ازاتحاد اجتماعی می‌باشد و در میان اربابان از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشد. امروزه بیشتر حکم یک وسیله تزیینی را دارد. تور کشتی کروز یونان برای خرید سوغاتی بسیار مناسب است.

عسل در کشور یونان بسیار پرمصرف بوده و مادران یونانی از عسل به عنوان دارو استفاده می‌کنند. این ماده مغذی برای گلو درد، به عنوان یک نوشیدنی داغ، سس سالاد کاربرد دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد