وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

اقتصاد کشور چین چگونه رشد کرد

چین در بعضی معیارهای اقتصادی مقام اول را در جهان داشته  به این صورت که در سال 2015 کشور چین با 11000 میلیارد دلار در رتبه دوم جهان بوده  و  براساس معیار برابری قدرت خرید (PPP)، این کشور با 19.5 هزار میلیارد دلار تولید در صدر کشورهای جهان قرار داشت. این در حالی است که در گذشته این کشور از نظر اقتصادی ضعیف بوده و تنها 10 درصد درآمد آمریکا را به خود اختصاص داده است.  
از سال 1979 که اصلاحات اقتصادی دراین کشور ایجاد شد، حدود 9 رشد داشته و  این نرخ گاهی به 16 درصد هم می‌رسیده است. پیش بینی می‌گردد این کشور در سال 2050 با 60 هزار میلیار دلار (PPP) تولید داخلی، اقتصاد اول جهان با فاصله زیادی داشته باشد. چین تور وحله‌ای برای بازدید از هر آنچه است که نا به حال به عمر خود ندیده‌اید.
از عوامل رشد اقتصادی کشور چین می‌توان به صادرات چشمگیر رو به افزایش می‌داند. این کشور هم اکنون و با وجود رکود جهانیکه داشته  حدود 14 درصد از کل صادرات جهان را انجام می‌دهد. محصولات مکانیکی و الکترونیکی 41 درصد ، محصولات با فناوری بالا با 20 درصد، مصنوعات کارگر محور از جمله پوشاک، منسوجات، کفش، مبلمان، محصولات پلاستیکی با 16 درصد و انواع موتور و ژنراتور با 5 درصد برخی از محصولات صادراتی این کشور در سطح جهان هستند. قیمت تورهای چین یک فرصت عالی برای بازدید از کشور مدرن چین است.
 محصولات کشور چین در سراسر جهان وجود دارند و مردم زیادی از آنها استفاده می‌کنند چون قیمت ارزان و کیفیت قابل قبولی دارند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد