وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

با بهترین شهر های آمریکا برای سفر آشنا شوید

هر بار که به شهر آستین سفر می کنید  بیشتر شیفته‌ی آن خواهید شوید. هوای گرم، سبک موسیقی هانکی تانک و اجرای زنده‌ی موسیقی، خیابان‌های بارانی، پیاده‌ روی‌های شگفت‌انگیز و محل‌های مخصوص دوچرخه‌سواری فوق‌العاده و انواع فعالیت‌های مختلف و سرگرم‌کننده‌ی دیگر این شهر را به شهری جالب و جذاب تبدیل کرده که در آستین (Austin) از  واگن‌ها و چرخ‌های مخصوص غذا گرفته تا مغازه‌های خوراکی روی کشتی دریایی با محلی مخصوص برای سالاد، همه چیز خوب و کامل می باشد . برای آشنایی بیشتر با شهر های آمریکا با ما همراه باشید. 
 
ممفیس شهری شنی، صنعتی و کمی قدیمی می باشد که به خوبی نمایان‌گر روز‌های خوب گذشته‌ در این شهر می باشد، اما گول ظاهر خشن این شهر را نخورده چون  این شهر هنوز خانه‌ی قاتلان غذا و عاشقان موسیقی جاز می باشد. به علاوه این شهر زادگاه خواننده‌ی معروف الویس پریسلی می باشد و طرفداران این خواننده حتما از دیدن این شهر بسیار خوشحال هستند که با تور امریکا باید به سراغ آن بروید.
نیویورک، شهری می باشد  که هرگز نمی‌خوابد که  یکی از شگفت‌انگیز‌ترین شهر‌های دنیا می باشد. در این شهر از کوزه‌های شگفت‌انگیز تا نمایشگاه‌های هنری گرفته تا سالن‌های تئاتر و رستوران‌ها و پارک مرکزی، چیزی نم ی باشد که بتوان از آن گذشت نمود. نیویورک شهری بزرگ، شلوغ و سریع می باشد، اما در کنار این‌ها همسایگی این شهر پر از مغازه‌ها و مکان‌های گوناگون دیگر می باشد.  
آشویل (Asheville) در ایالت کارولینای شمالی واقع می باشد که در این  امکان می توانید به  پیاده روی و کوه نوردیبپردازید. این شهر پر از پارک بوده و حتما از باغ گیاه‌شناسی در نزدیکی محوطه‌ی دانشگاه دیدن نمایید. کوه‌های زیبا در نزدیکی شهر واقع شده اند و همچنین عمارت بیلتمور (Biltmore estate) که بزرگ‌ترین عمارت خصوصی در آمریکا می باشد و زمانی به جورج وندربیلت (George Vanderbilt) تعلق داشته که در این شهر واقع است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد