وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

با هزینه های سفر به آمریکا آشنا شوید

آمریکا هتل‌های زیادی نداشته  و  خارج از شهر‌های بزرگ تنها می‌توانید هاستل و مسافرخانه‌های ارزان پیدا نمایید که برای اتاق‌های خوابگاهی در هاستل‌ بین ۲۵ تا ۴۰ دلار برای هر شب باید پرداخت نمایید. هزینه‌ی مسافرخانه و هتل‌های ارزان در کنار بزرگراه‌ها از ۳۵ دلار برای هر شب از اقامت آغاز می گردد که هزینه‌ی هتل‌ها در شهر‌ها از ۷۰ دلار شروع می گردد . برای آشنایی با هزینه های سفر به آمریکا با ما همراه باشید. 

 

آمریکا کشور بزرگی می باشد و همین بزرگی سفر به شهر‌ها و قسمت‌های کشور را مشکل می نماید که  آسان‌ترین راه برای سفر، سفر با ماشین می باشد. با سفر به وسیله‌ی ماشین از مناظر و مکان‌های دیدنی آمریکا به بهترین شکل دیدن خواهید نمود. سفر جاده‌ای سنتی قدیمی در آمریکا می باشد. در شهر‌های ساحلی شبکه‌ی اتوبوس و قطار برای رفت و آمد ارزان به قسمت‌های مختلف وجود دارد که  هزینه‌ی اتوبوس‌ها تنها یک دلار می باشد. پرواز بهترین و سریع‌ترین گزینه برای سفر می باشد، اما هزینه‌ی بالاست. برای پرواز‌های ارزان از شرکت‌های هواپیمایی جت بلو (JetBlue) و ساوت وست (Southwest) استفاده نمایید. شرکت راه آهن امتراک (Amtrak) قطار‌هایی برای سفر به سراسر کشور دارد.برای تجربه یک سفر مطمئن و لوکس با تور آمریکا همراه شوید.

غذا در آمریکا بسیار ارزان بوده و شما با هزینه‌ای مناسب می‌توانید فست فود یا ساندویچ میل نمایید. هزینه‌ی ساندویچ‌ها ۵ دلار و هزینه‌ی فست فود ۶ دلار می باشد. برای غذا خوردن در رستوران‌هایی که دارای میز و صندلی می باشند باید هزینه مابین ۱۰ تا ۱۵ دلار برای غذا به همراه نوشیدنی باید پرداخت نمایید. قیمت در رستوران‌ها از این حد آغاز گشته و بالا تر خواهد رفت و حد معینی نیز ندارد! در شهر‌های ساحلی هزینه‌ی غذا حتی از این مقدار هم بالا‌تر می‌رود. اگر می‌خواهید خودتان آشپزی کنید، هزینه‌ی مواد اولیه‌ی غذا برای یک هفته بین ۵۰ تا ۶۰ دلار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد