وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

با مسیر های آبی ایتالیا برای پیاده روی آشنا شوید

پنج زمین (Cinque Terre) و مسیر آبی (Sentiero Azzurro) که شهرهای مختلف آن را به هم پیوند می‌دهند یکی از شناخته‌شده‌ترین جاذبه‌های گردشگری ایتالیا در تمام دنیا می باشند. این منطقه یکی از زیباترین نقاط روی این کره‌ی خاکی می باشد که تحت حفاظت و نظارت‌های شدید یونسکو می باشد. اما برای رفتن به این منطقه‌ی‌ رویایی نمی‌توانید از ماشین یا سایر وسایل حمل و نقل استفاده نمایید. باید با پای پیاده از پنج زمین دیدن نمایید.

 

 

ریوماجور (Riomaggiore) بهترین راه برای برقراری ارتباط میان Cinque Terre و دنیای بیرون با  استفاده از قایق و کشتی در مسیرهای فرابر (ferry) می باشد.

شهر مانارولا (Manarola)  که شهری کوچک و دیدنی در ساحل شرقی ایتالیا می  باشد با عنوان ریوریا (Riveria) واقع شده اند. این شهرها قبل از رسیدن به دریا در دامنه‌های بخشی از رشته‌کوه Apennines توجه هر بیننده‌ای را به سوی خود جلب می نمایند.

شهر کورنیلیا (Corniglia) محل قرارگیری این شهرها در این منطقه به نحوی می باشد که امکان ساخت جاده و متصل کردن آن‌ها به بقیه‌ی مناطق نیست که  به همین دلیل این شهرها کاملا دنج و آرام می باشند که با تور ایتالیا ارزان باید به بازدید آن بروید .

ریوماجور (Riomaggiore) شهری می باشد که از آنجایی که مسیر آبی، یک شاهراه برای اهالی این منطقه محسوب می گردد و نیاز به مراقبت و نگه‌داری دارد، گردشگران برای بازدید و قدم زدن در آن  باید ۵ یورو بپردازند، اما این مسیر به قدری زیبا و چشم‌نواز می باشد که ارزش پرداختن این مبلغ را دارد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد