وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

با جاذبه های ناپل در ایتالیا آشنا شوید

انپل مرکز تولد پیتزا  می باشد و خوراکی‌های بسیار خوشمزه‌ای نیز در آن تهیه می گردد که می‌توانند برای گردشگران دوست‌داشتنی به حساب می آیند. 

 

کلیسای Duomo در قرن سیزدهم با سبک گوتیک بنا شده است که  در این کلیسا یک فستیوال مذهبی بزرگ برگزار می گردد و البته اگر بازدید شما در این بازه زمانی نباشد، باز هم زیبایی‌های این کلیسا بسیار جالب‌‌توجه می باشند.

موزه باستان‌شناسی ناپل یک مجموعه عالی از وسایل دوران یوانان و رم  محسوب می شود که بازدیدکنندگان این موزه می‌توانند آثار هنری مختلفی را از شهر‌هایی نظیر پامپی مشاهده نمایند که  در این موزه، شیشه، موزائیک، مجسمه و آثار مشابه‌ ای  از شهر پامپی برای بازدید موجود است. با تور ایتالیا به دیدن  جاذبه های تاریخی این شهر در ایتالیا بروید.

پامپی یکی از مکان‌های باقیمانده از رم  می باشد که شهرت زیادی دارد و در ایتالیا و شهر ناپل واقع شده . این سفر  یک روزه برای گردشگران می باشد  که در جریان آن می‌‌توانند به تماشای نقاشی‌های دیواری و خانه‌های دوران رم  بروند. البته بهتر است در طول سفرتان به این منطقه یک راهنما بگیرید تا بتوانید از تمام خانه‌های آن بازدید نمایید. بازدید از این مکان حدود یک روز طول زمان می خواهد اما به نظر می‌رسد که برای بازدید از آن نیاز به زمان بیشتری نیاز هست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد