وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

هزینه های سفر به ناپل اروپایی

ناپِل (Naples) یکی از شهر‌های ایتالیا می باشد که با پیتزا‌های خوش مزه‌اش شهرت یافته . ناپل سومین شهر بزرگ ایتالیا می باشد که  در جنوب ایتالیا واقع شده و بین ۳ تا ۴.۴ میلیون نفر   در آن زندگی می‌کنند.  به این نکته نیز توجه نمایید که ناپل شهری زیبا و امن در ایتالیا نمی باشد و یکی دیگر از شهرت‌های این شهر نیز به حملات خیابانی آن مربوط می گردد.  

 

در ناپل هزینه اسکان پایین  می باشد که برای تجربه یک سفر اروپایی می توانید به دیدن آنها بروید که  برای سکونت در خوابگاه‌ها تنها کافی نمی باشد  که ۱۵ تا ۲۰ یورو هزینه باید پرداخت کنید. اتاق‌های خصوصی هم برای هر شب ۳۵ یورو  (۱۵۰,۶۵۵تومان) هزینه دارند و اگر در اتاق خود نیاز به دو تخت دارید، باید ۵۰ یورو  بپردازید که یک حمام خصوصی نیز در اختیارتان خواهد بود

ترافیک در ناپل که یک شهر اروپایی می باشد موضوع عادی  محسوب می شود،  به همین دلیل  است که حمل و نقل با تاکسی نیز برای گردشگران بسیار پرهزینه می باشد. پس بهتر است در مسیر‌های کوتاه پیاده روی کنید. استفاده از اتوبوس نیز برای هر سفر درون‌شهری ۱.۵۰ یورو (۶,۴۵۷ تومان) هزینه در بر خواهند داشت و بلیت های آن تنها ۹۰ دقیقه اعتبار برای استفاده دارند .با تور اروپا می توانید به این شهر زیبا بروید.

مسافران در ناپل که یک شهر اروپایی می باشد می‌توانند خوراکی‌های بسیار ارزانی بخرند. چون ناپل زادگاه پیتزامی باشد، هزینه خوردن پیتزا در این شهر حدود ۹ یورو  هزینه دارد.  اما اگر بخواهید یک وعده غذایی عالی‌ داشته باشید، باید حدود ۲۳ یورو برای یک وعده شام هزینه نمایید. هزینه استفاده از میز رستوران‌ها نیز ۱ یورو   می باشد که باید آن را پرداخت نمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد