وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

اسپانیا ارزان ترین کشور اروپایی برای سفر

هر موقع از سال که به اسپانیا بروید، اسپانیایی‌ها در حال برگزاری جشن‌های متنوع و هیجان انگیز هستند .بیشتر جشن های اسپانیا  ریشه مذهبی دارند، اما ارائه غذاهای لذیذ، موزیک و حضور با لباس‌های سنتی به این جشن‌ها زیبایی خاصی می‌بخشد و باعث جذب گردشگران می شود . در این مقاله به معرفی ویژگی های این کشور پرداخته ایم. 

 دشت‌های بزرگ و آسیاب‌های بادی در مرکز اسپانیابه وفور یافت می شوند که خود یک جاذبه تاریخی می باشند. دریا، ساحل، غذای خوب، طبیعت زیبا، امکانات فرهنگی مناسب از جاذبه هایی هستند که گردشگران را به سوی خود جذب می کنند و بنا  به گزارش‌های رسمی ۶۸ میلیون گردشگر در سال ۲۰۱۵ تعطیلات خود را در اسپانیا گذرانده‌اند.

 سن سباستین در سال ۲۰۱۶ یکی از پایتخت‌های فرهنگی اروپا می باشد و  سواحل سن سباستین سال‌هاست که بهشت موج سواران از سراسر دنیا می باشد.برای دیدن جاذبه های منحصر به فرد اسپاتیا با تور اسپانیا  همراه شوید.

عناصر مدرن شهرسازی و معماری از زمان برگزاری بازی‌های المپیک در سال ۱۹۹۲ بر فضای بندر بارسلون که مرکز کاتالان‌ها می باشد، تاثیر زیادی گذاشته است.

یکی از معروف‌ترین راه‌های پیاده‌روی  دنیا در اسپانیا قرار دارد که پس از ۸۰۰ کیلومتر به سانتیاگو می رسد.

گاوبازی را می توان از نظر مردم اسپانیا نماد سنتی مردانگی و نبرد تن به تن انسان و گاو دانست که هنوز هم طرفداران بسیاری  در اسپانیا دارد .



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد