وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

معرفی جاذبه های هلسینکی برای تجربه یک سفر اروپایی

شهر هلسینکی در فنلاند پر از جاذبه های کلاسیک و طبیعی منحصر به فردی است که باید با یک سفر اروپایی به دیدن آنها بروید. در این مقاله لیستی از جاذبه های شهر هلسینکی  در فنلاند پرداخته ایم . 

 

کانال  Ruoholahti
یکی از بهترین کارهایی که می‌توان در هنگام غروب انجام داد، پیاده‌روی عاشقانه در طول کانال Ruoholahti و عرض پل Crusell  می باشد که تجربه یک سفر رمانتیک را برای شما خلق می کند . البته می توانید مسیر این کانال را با دوچرخه  طی کنید و به هیجان هر چه بیشتر مسیر حرکت خود  بیافزایید.

پارک ملی Nuuksio
پارک ملی Nuuksio  از طبیعت دوستانه ای دارد و می تواند محلی آرام و دنج برای  شما ایجاد می کند . در این پارک می توانید از حمام سونا لذت برده و  در جنگل مشغول چیدن انواع توت وحشی باشید یا در مسیرهای پیاده‌روی و حتی قایق‌رانی به گشت‌وگذار بپرداز‌ید. همچنین در طول زمستان می‌توانید سواری توسط گوزن‌های شمالی را تجربه کنید.هیچ جاذبه ای  در این شهر بهتر از این پارک ملی نمی تواند باشد. با تور اروپا  به کشور فنلاند سفر کنید.

اسپلانادی پارک (The Esplanadi Park)
اسپلانادی پارک انتخاب‌های زیادی را در اختیار شما برای خرید لوکس دارد که شامل برندهای بزرگ و مغازه‌های کوچک می‌شود. در طول این پارک چندین کافه وجود دارد. همچنین نزدیک مارکت اسکوئر (میدان بازار) می‌توانید تعدادی از لذیذترین غذاهای فنلاندی را پیدا کنید.

باغ‌های گیاه‌شناسی
در باغ‌های گیاه‌شناسی  می توانید بر روی یکی  از نیمکت‌های باغ بنشینید و هوای تازه را با تمام وجودتان تنفس کنید و در سفر هم به فکر سلامتی خود باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد