وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

هزینه معمول سفر اروپایی به فنلاند

هلسینکی به خاطر معماری‌  منحصر به فردی که دارد مشهور شده  است و این  شهری آرام و زیبا در فنلاند، بسیار سازمان‌دهی شده و البته گران قیمت می باشد.  در این مقاله ما به معرفی هزینه های معمول سفر به هلسینکی پرداخته ایم.

هزینه اقامت در فنلاند
هتل‌های هلسینکی با استاندارد‌های رایج بین‌المللی  کاملا  مطابقت دارند  بنابراین باید قیمت گرانی هم داشته باشند. در هلسینکی برای یک شب  اقامت در هتل  ۱ ستاره ،  ۳۰ تا ۵۰ یورو و برای یک هتل  ۲ ستاره،  ۶۴ تا ۷۰ یورو  و برای هتل  ۳ ستاره  ۶۶ تا ۱۳۰ یورو  و برای هتل  ۴ ستاره  ۷۵ تا ۱۵۴ یورو و برای  هتل  ۵ ستاره باید   ۱۸۷ تا ۳۰۰ یورو پول به کنار بگذارید.

حمل و نقل در فنلاند

هلسینکی از سیستم حمل و نقل خوب، ایمن و کارآمدی برخورداراست که یکی از بهترین‌های دنیا در این امر محسوب می‌شود. برای سیتستم حمل و نقل عمومی چندین نوع بلیت قابل خریداری  می باشد که بلیت تک‌سفره، بلیت یک‌روزه، بلیت منطقه‌ای و کارت هلسینکی از این نوع بلیت ها می باشند. به طور معمول هزینه حمل و نقل با اتوبوس و تراموا کم بوده و به 8 یورو می رسد.

هزینه غذا در فنلاند

غذا های خیابانی ارزان هستندو باید مراقب کیفیت غذاهای  آن باشد و در مرکز این شهر می‌توانید تعداد زیادی کبابی پیدا کنید که قیمت‌هایی منطقی دارند. حتی اگر به حومه‌ی شهر سری بزنید؛ می‌توانید وعده‌های غذایی خوب و مقرون‌به‌صرفه‌ای را میل کنید. صبحانه: اغلب هتل‌ها و هاستل‌های این شهر این وعده‌ی غذایی مغذی را ارائه می‌دهند، اما اگر این‌گونه نبود کافه‌های محلی در اطراف هر هتلی وجود دارند که می‌توانند انتخاب‌های خوبی باشند. (۴ تا ۷ یورو) ناهار: فست‌فودها، پیتزافروشی‌ها و کبابی‌های زیادی حتی در نقاط توریستی وجود دارند که برای ناهار گزینه‌ی مناسبی هستند. (۶ تا ۱۰ یورو) شام: رستوران‌های نشستنی قیمت‌های بالایی دارند، اما با کمی جستجو می‌توانید مکان‌های ارزان‌تری هم پیدا کنید. (۹ تا ۱۴ یورو) اگر دوست دارید خودتان آشپزی کنید، بسته به اینکه به کدام سبک از غذای غربی یا آسیایی علاقه‌مند باشید،


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد