وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

ایتالیا کشوری مناسب برای سفر

قبل از سفر باید از جاذبه های گردشگری مقصد گردشکری خود اطلاعاتی کسب کنیم که در این مقاله به معرفی نقاط گردشگری متفاوت در ایتالیا پرداخته ایم .  

 

سینکیو تره

 به معنای پنج روستا  از روستاهای “ریوماگیوره” ، “مانارولا” ، “ورنازا” ، “مونه” ، “روسو” و “کرنیگلیا” تشکیل شده است. این منطقه از زیباترین مناطق ایتالیا به حساب می آید. یکی از ویژگی های آن صخره های شیبدار در اطراف آنها  می باشد.

ساحل آمالفی

منطقه ای است از کامپانیا که در منطقه جنوب غربی ایتالیا  واقع شده و به دلیل زیبایی چشمگیرش یکی از جاذبه های گردشگری محبوب ایتالیا به شمار می رود. امتداد 30 مایلی در ضلع جنوبی شبه جزیره سورنتو. ساحل آمالفی با داشتن خط ساحلی زیبا، صخره های ناهموار، باغ درخت لیمو و ویلاهای رنگارنگ گردشگران زیادی را با تور ایتالیا به سوی خود جذب می کند .

سیسیلی

بزرگترین جزیره ی دریای مدیترانه سیسیلی می باشد که به عنوان منطقه خود گردان ایتالیا شامل چند جزیره کوچکتر می شود . از طریق تنگه مسینا که 5 کیلومتر می باشد، از سرزمین اصلی جدا شده است. سیسیل از معابد دره آگریجنتو تا کلیساهای باروک پالرمو غنی از هنر و تاریخ است. کوه آنتا بلندترین آتشفشان اروپا می باشد که در این جزیره واقع شده است.

توسکانی

منطقه معروف توسکانی شامل باغ زیتون، انگور و درختان سرو می باشد. یکی از بزرگترین لذت های این شهر، نوشیدن نوشیدنی های این ناحیه، استراحت کردن و یا کاوش هنر رنسانس در فلورانس  می باشد . 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد