وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

جاذبه های گردشگری رم برای شما

رم، شهری با تاریخ چند هزار ساله می باشد و تمدن غنی  دارد . این شهر برای چندین قرن مرکز توجهات جهان بوده است  و هم  اکنون نیز آرزوی هر گردشگری  می باشد که به رم سفر کنند . 

 

تماشا آب‌نمای ترِوی (Trevi)

یکی از آب‌ نماهای معروف در جهان آب‌نمای شهر رم می باشد  که تروی نام داد و اطراف آن نیز همیشه پر از جمعیت می باشد. این منطقه در شب‌ها شلوغ‌تر شده  و زوج‌های جوان منظره آب‌نما را رمانتیک‌تر خواهد ساخت . بهترین زمان برای بازدید از این آب‌نما، قبل از زمان ناهار می باشد.

شهر واتیکان تماشایی

بازدید از شهر واتیکان کار ساده‌ای  می باشد. اما باید حدود نصف روز  برای بازدید از آن صرف کنید. شاید بتوان گفت سفر به رم  با بازدید از واتیکان و شهر پاپ تکمیل می‌شود. 

پانتئون (Pantheon)

قدمت پانتئون  به ۲۰۰۰ سال پیش  می رسد و طراحی داخلی این بنا گردشگران را شگفت‌زده خواهد کرد. کف این کلیسا از سنگ مرمر پوشانده شده  و در طول زمان تغییرات کمی در آن صورت گرفته است . با  تور ایتالیا  به دیدن جاذبه های تاریخی منحصر به فرد بروید.

قلعه سنت آنگلو (Sant'Angelo)

 یک آرامگاه برای امپراتور هادریان (Hadrian) می باشد  که قدمت آن  به قرن اول میلادی می رسد. البته این بنا در طول تاریخ محلی برای اقامت پاپ و افراد او  بوده است. همچنین یک گذرگاه در این قلعه وجود دارد که به واتیکان متصل می‌شود.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد