وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

بازدید از ونیز زیبا

ونیز یکی از پر بازدید ترین شهرهای  ایتالیا می باشد و پر از جاذبه های گردشگری می باشد که در تور ایتالیا بد نیست که به آنها سر بزنید. 

سوار گاندولا شوید

گاندولا نوعی قایق در ونیز می باشد که برای  رفت و آمد در این شهر از آن استفاده می شود. گاندولا حس و حالی بسیار رمانتیک برای شما به ارمغان می آورد و این حس در هوای گرگ و میش بیشتر خواهد شد. برای سوار شدن به این نوع از قایق‌ها در ساعاتی که هوا روشن است معمولا  ۹۰ یورو هزینه دارد .

جزیره مورانو (Murano)

فاصله‌ای نزدیک از ونیز، یک جزیره به نام مورانو وجود دارد که با شیشه‌هایش معروف می باشد. در این جزیره می توانید به سراغ  سوغاتی‌های  گران‌قیمت بروید.

ونیز فروشگاه‌ های بسیار خوبی دارد که می‌‌توانید از آن‌ها غذاهای بسیار خوشمزه‌ای را با قیمتی پایین‌تر از رستوران‌ها خریداری کنید. ماهی فروشی‌ های صبحگاهی نیز بسیار دوست‌داشتنی می باشند.برای تجربه یک سفر رمانتیم با  تور ایتالیا  همرا ه شوید.

بالا رفتن از برج کلیسای سنت مارک

این برج در سال ۱۹۱۲ ساخته شده و در واقع یک کپی از ناقوس کلیسای St. Mark می باشد. جزییات زیادی از این برج با نمونه اصلی همخوانی دارد و گردشگران برای بازدید از این برج باید ۸ یورو هزینه پرداخت کنند. بازدید کنندگان می‌تواند از طریق پله‌های درون این برج، به بالای آن رفته و منظره زیبایی از شهر را تماشا خواهند کرد.

سفر به بورانو (Burano)

 بورانو یکی دیگر از جزایری که در اطراف ونیز می باشد . این جزیره با ساختمان‌های رنگارنگ خود که شبیه به بلوک‌های خانه سازی می باشد و  شهرداری رنگ این خانه ها را با این صورت تنظیم کرده است تا به زیبایی هر چه بیشتر جزیره بیافزاید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد