وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

نکاتی که باید برای خرید در پکن توجه کنید.

در سفر یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید خرید کردن می باشد اما آداب خرید و فروش در هر کشور ویا هر شهری در جهان می تواند متفاوت باشد مثلا در هند چانه زنی امری غیر عادی محسوب می شود ولی در چین این امر متفاوت است و شما تا می توانید باید چانه بزنید. در این مطلب سعی شده تا شما را برای خرید در پکن آماده کنیم. 

 

 در پکن مراکز خرید و پاساژهایی وجود دارند که می توانیدجنس تقلبی هر برندی را در آنها با قیمت بسیار مناسب پیدا کنید.معروف‎ ترین آنها بازار یشو می باشد و  معمولا تورها یک بار خرید و بازدید از یشو بازار را در برنامه خود دارند.

 وقتی جنسی را می پسندید باید آن را به فروشنده نشان دهید سپس فروشنده قیمت را روی ماشین حساب برای تان می نویسد و چون شما با زبان چینی آشنا نیستی ازز دید فروشنده یک خارجی محسوب می شوید بنابراین می تواند یک قیمت خیلی بالاتر از قیمت واقعی به شما بگوید . در پاسخ به این کار فروشنده شما می توانید یک قیمت پایین تر از قیمت فروشنده در کاغذ بنویسسد تا به فروشنده اعلام کنید که از قیمت این جنس راضی نیستید وبا قیمت پیشنهادی خود می توانید این خرید را انجام دهید.  این راه حل، یک راه حل  100 درصدی نیست و بسته به ابتکار خود می توانید قیمت را پایین بیاورید. خرید در  تور پکن شانگهای هانگزو   یکی از جالب ترین تجربه ها برای شما خواهد شد.

در پکن خیابانی  به نام موشیَن لُو وجود داردکه در این خیابان برندها و مارک های خوب و درجه یک چینی شعبه دارند و قیمت ها بسیار مناسب و کیفیت و تنوع جنس ها بسیار خوب است. هدیه های خوبی هم روی خریدها به شما می دهند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد