وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

معرفی کوه چانگ بای شان در چین

در استان جی لین در شمال شرقی چین کوهی به نام کوه چانگ بای شان قراردارد واین کوه هم مرز دو کشور چین و کره شمالی و نیز سرچشمه سه رود تون من جیانگ و یالون جیانگ  و سون هوا جیانگ  میباشد.  این رشته  کوهها به دلیل دارابودن جنگل های بکر و دست نخورده  و حیوانات  نادر در جنگل های آن در فهرست مناطق حفاظت شده بین المللی سازمان ملل قرا گرفته است. 

 

مناظر زیبای کوه چانگ بای شان عبارتند از استخر تیان چی، جنگل یوه هوا، جنگل زیر زمینی، درختان سرو زیبا، دره بزرگ، باغ کوهستانی، قله اصلی کوه، چشمه گرم، دهانه هی فونگ، جنگل سنگ های اسفنجی.

تسهیلات رفت و آمد برای گردشگری در کوه چانگ بای شان فراهم شده است و گردشگران تور چین  نباید نگران رفت و آمد به این کوه باشند . برای رفتن به این کوه  می توانید از شهرهای بزرگ پکن، شانگهای، شن یانگ و یا سئول کره جنوبی  به شهر یان جی پرواز کنید و سپس با اتوبوس به این کوه بروید.در کنار این کوه و دامنه آن هتل هایی با رده بندی های متفوت وجود دارد که مناظر طبیعی زیبایی دارند. 

رودخانه ای به نام رودخانه بهشت در کنار آتشفشان خاموش  کوه چانگ بای شان جریان دارد. این منطقه در فصل  بهار گرم می شود و پارک ملی که در کنار آن واقع شده محل زندگی گونه های جانوری مختلفی از جمله خرس ها، گوزن ها و پلنگ ها می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد