وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

معرفی هتل های برتر هانگزو

مهم ترین مسئله ای که باید در سفر به آن توجه کنید اقامتگاه شما می باشد چون می تواند روی کیفیت سفر شما تاثیر زیادی بگذارد.  هانگزو یکی از پر جاذبه ترین شهر چین می باشد که همه ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند .  در این مقاله به معرفی 4 هتل 5 ستاره در هانگزو  پرداخته ایم.

 

هتل آمان فایون هانگزو Amanfayun  هتل 5 ستاره ی  در فضایی به مساحت 14 هکتار در حومه ی شهر هانگزو می باشد و 20 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد. هتل مشتمل بر 46 فضای اقامتی است که توسط مزارع چای ، جنگل های طبیعی و باغ های سرسبز بامبو احاطه شده اند . گل ها و گیاهان طبیعی اطراف آن ترکیبی از بوته های چای ، بامبو و درختان بومی متعدد می باشند. مسیر هتل دسترسی خوبی به رستوران ها ، تنوری کده ها ، رستوران تنوری هانگزو، خانه ی چای، رستوران غذاهای گیاهی، آبگرم آمان Aman و یک بوتیک دارد. اگر به دنبال یک تجربه خاص و منحصر به فرد در هانگزو هستید جایی بجز هتل آمان فایون نروید.


هتل شانگری لا هانگزو Shangri-La هتلی 5 ستاره که در منطقه ای واقع شده که بهترین جاذبه های دیدنی چین از جمله دریاچه ی مشهور غربی را در خود دارد.. مرکز شلوغ شهر نیز پنج دقیقه تا هتل فاصله دارد و تمام مقاصد گشت و گذار شهر در این نزدیکی هتل قرار دارند. مجموعه ی هتل نمایش جذابی از جزیره و تپه ها و برج مشهور زیلینگ Xiling در اختیار مهمانان قرار می دهد. هتل شانگری لای هوانگزو امکانات غذاخوری متعددی را از شام های رمانتیک تا جلسات رسمی برای شما  ارائه می دهد و از غذاهای معتبر کانتونی تا ایتالیایی را برای مهمانان فراهم می سازد. مهمانان  تور چین  می توانند در دریاچه به گشت و گذار بپردازند و یا از یک ماساژ آرامش بخش لذت ببرند.


هتل حیات ریجنسی هانگزو Hyatt Regency Hangzhou هتلی 5 ستاره  در قلب منطقه ی غربی دریاچه و در محله ی هوبین Hubin واقع شده.این  هتل مکانی ایده آل برای کشف تمام دیدنی های شهر می باشد. از اینجا ، مهمانان می توانند دسترسی آسانی به جاذبه های دیدنی این شهر پر جنب و جوش داشته باشند. محیط خوب و نزدیکی آن به ساحل آفتابی و بارانی دریاچه ، سینمای وست لیک West Lake و بازار شبانه ی ووشان Wushan  جذابیت خاصی به این هتل بخشیده اند.  امکانات تفریحی مانند ماساژ ، آبگرم، مرکز تناسب اندام، سونا و سونای بخار  امکاناتی لولس هستند که در این هتل می تولنید انتطار داشته باشید.


هتل بانیان تری هانگزو Banyan Tree  هتلی 5 ستاره در منطقه ای دوست داشتنی در غرب منطقه ی دریاچه و پارک تالابی زیزی  Xixi واقع شده و موقعیت فوق العاده ای در مرکز دیدنی های پر جنب و جوش هانگزو دارد. هتل  امکانات  تفریحی مانند باغ ، سونا، ماساژ و استخر سرپوشیده را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد تا اقامتی فراموش نشدنی را برای آنان رقم بزند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد