وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

وبلاگ کالارنا

وبلاگ فروشگاه کالارنا

گیرنده دیجیتال USB چیست؟

با ظهور پخش دیجیتال تلویزیون دیگر وقت آن رسیده که با برفک و پرش خداحافظی کنیم، بله صدای و سیمای ما هم دیگر به این نتیجه رسیده است که سیستم پخش انالوگ قدیمی و محدود است و باید با سیتم جدید جایگزین شود.

برای دیدن شبکه ها در پخش به شیوه جدید شما به نیازمند دستگاه‌هایی موسوم به گیرنده دیجیتال هستید که در واقع عملکرد آنها تبدیل سیگنال دیجیتال به خروجی تصویر و صدا است.

تماشای یک مسابقه ورزشی، دنبال کردن سریال مورد علاقه و یا مشاهده فیلم سینمایی محبوبتان دیگر فقط به نشستن در مقابل تلویزیون در اتاق نشیمن محدود نمی‌گردد، با گیرنده دیجیتال USB تمامی برنامه‌های مورد علاقه خود را در نزدیکترین رایانه، حتی در حین حرکت و سفر مشاهده نمایید. این نوع از گیرنده های دیجیتال به پورت USB رایانه متصل شده و با استفاده از آنتن و نرم‌افزار مخصوص خود تصاویر تلویزیون دیجیتال را با بالاترین کیفیت مممکن بر روی رایانه شما پخش می‌نمایند.

اکثر دستگاه‌های گیرنده دیجیتال USB قادر به دریافت برنامه‌های پخش خانگی دیجیتال با کیفیت HD و FullHD می‌باشند، گیرنده دیجیتال کامپیوتر در عمل تفاوتی با گیرنده دیجیتال مخصوص تلویزیون نداشته و حی قابلیتهایی همچون ضبط برنامه‌ها را نیز دارند و کاربر می‌تواند از این دستگاه ها با همان کیفیت کاربری استفاده نماید، نکته مهم اینجاست که این گیرنده دیجیتال لپ تاپ نیازمند هیچگونه سخت‌افزار اضافی همچون کارت TV نمی‌باشد و فقط با یک پورت USB شما قادر به استفاده از آنها خواهید بود. این گیرنده ها در بازار در برندهای مختلفی ارائه میشوند که توصیه می‌گردد از برندهای شناخته شده همچون برندهایی کالارنا آنها را برای نمایش ارائه نموده است استفاده نمایید.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد